Kolibřík pro mě vždy představoval výzvu. Není to letoun pro piloty, kteří chtějí létat stále rychleji, dále a pohodlněji. více
Kolibřík pro mě vždy představoval výzvu. Není to letoun pro piloty, kteří chtějí létat stále rychleji, dále a pohodlněji. více
Ve 3. díle mini série o renovaci Kolibříka, popíši postupy opravy a úpravy poškozené laminátové gondoly, úpravy sedačky a výroby přístrojové desky, středového přístrojového panelu, trojúhelníkové kýlové plochy SOP a krytu otvoru přední podvozkové nohy. Zohledníme, že se jedná o amatérskou kusovou výrobu a že popisované díly jsou z pevnostního hlediska nenosné. více
V podvědomí některých pilotů UL letadel je Kolibřík zapsán jako letoun se „špatnými“ letovými vlastnostmi. Je to pravda nebo mýtus? Vždyť přeci na každém šprochu pravdy trochu. Ve čtvrtém díle seriálu o renovaci Kolibříka, se pokusím na základě svých znalostí, dostupných informací a zkušeností s tímto letounem výše uvedenou skutečnost uvést na pravou míru. více
Dne 28. 9. 2009 došlo na letišti v Českých Budějovicích k fatální nehodě letounu Kolibřík OK – DUT – 02. více
Kapitola zdarma -
vyzkoušejte »