21.12.2014
Původně jsem měl ty tři dny strávit v Las Vegas se svou novomanželkou. Ale člověk míní a život (a obchodní partneři) mění. A tak jsem je nakonec prožil s kráskou úplně jiného druhu, Cessnou 400TT Corvalis.
Několik posledních měsíců jsem byl pod mírným tlakem, abych konečně napsal slíbený článek o přelétávání lehkých letadel přes Atlantik. A protože jsem nedávno přijal nabídku společnosti Patriot Aviation, jejíž CSE Aircraft Sales je jedním z distributorů Cessny pro UK, přelétnout Corvalis z Independence do Cranfieldu, řekl jsem si, že právě na tomto letu založím svůj článek.
E-mail od Steva McKennyho, jednoho z obchodních zástupců Patriotu, mne zastihl v Las Vegas jen pár hodin poté, co jsme si řekli „ano“ s mou přítelkyní Patricií, a tedy právě na začátku našich líbánek. Steve chtěl znát cenu za přelet Cessny 182. Dostal ji a po krátkém dohadování o její výši se znovu ozval, tentokráte s dobrou zprávou v tom smyslu, že C 182 se změnila na Corvalis a že jsme dohodnuti. Byl tady ale jeden problém. Kompletní výbava pro přelety byla v našem bytě v Paříži, a tak následoval bleskový přelet do města nad Seinou, jedna noc s manželkou a hurá zpět za oceán. 30. července v 7.30 ráno už jsem byl v kanceláři Cessny v Independence. Po převzetí letadla (což by bylo námětem na samostatný článek) jsem vyplnil letový plán on-line a odstartoval směrem na Burlington ve státě Vermont. Cessna stoupá velmi dobře, a tak již 25 minut po startu jsem byl v letové hladině FL250 se zapnutým kyslíkem a směřoval přímo na Burlington.
Kapitola zdarma -
vyzkoušejte »