Stroj V-22 Osprey od Bell Boeing nalétal přes 600 tisíc letových hodin

5.4.2021 Poptávka po jedinečných schopnostech konvertoplánů znamená pro jejich flotilu rekordní nasazení

Fort Worth, Texas (25.března 2021) - Konvertoplán V-22 Osprey společnosti Bell Boeing má na kontě přes 600 tisíc letových hodin. Po tuto dobu má k dispozici nepřetržitou zákaznickou podporu zajišťující, aby si stroje udržely plnou operační připravenost na nejrůznější mise a pro přepravu klíčového nákladu nebo personálu.

Filipínské moře (30. ledna 2021). Stroj MV-22B Osprey přidělený k 31. námořní expediční jednotce (MEU) přistává na letové palubě předsunuté obojživelné útočné lodi USS America (LHA 6). Amerika, vedoucí loď skupiny America Amphibious Ready Group, spolu s 31. námořní expediční jednotkou působí v oblasti odpovědnosti 7. flotily USA. Jejich úkolem je posílení interoperability se spojenci a partnery a případné nasazení jako síly rychlé reakce na obranu míru a stability v indo-pacifické oblasti. (Fotografie amerického námořnictva od specialisty na masovou komunikaci 3. třídy Jonathana D. Berliera)
Filipínské moře (30. ledna 2021). Stroj MV-22B Osprey přidělený k 31. námořní expediční jednotce (MEU) přistává na letové palubě předsunuté obojživelné útočné lodi USS America (LHA 6). Amerika, vedoucí loď skupiny America Amphibious Ready Group, spolu s 31. námořní expediční jednotkou působí v oblasti odpovědnosti 7. flotily USA. Jejich úkolem je posílení interoperability se spojenci a partnery a případné nasazení jako síly rychlé reakce na obranu míru a stability v indo-pacifické oblasti. (Fotografie amerického námořnictva od specialisty na masovou komunikaci 3. třídy Jonathana D. Berliera)

Flotila strojů V-22, které vyrábí společnosti Bell Textron Inc., dceřiná společnost Textron Inc. (NYSE: TXT), a Boeing (NYSE: BA), se postupně rozrostla na více než 400 konvertoplánů. Ty jsou ve výzbroji tří složek Armády Spojených států – námořní pěchoty, letectva a námořnictva. Dále jimi disponuje i japonská armáda.

Osprey je jediným vojenským letadlem na světě, jež využívá technologii překlopných rotorů. Jeho rychlost, dosah, manévrovatelnost a logistické schopnosti mu na dnešním trhu zajišťují pozici jedinečně všestranného a nákladově efektivního vojenského letounu.

banner_300x100_darkove_predplatne_fr_2020.jpg

„Momentálně na světě neexistuje letadlo, jehož parametry by byly srovnatelné se strojem V-22,“ uvedl Kurt Fuller, viceprezident programu Bell V-22 a programový ředitel Bell Boeing. „Přes 600 000 letových hodin je ekvivalentem nespočtu taktických, logistických a humanitárních misí a zároveň odkazem vysokého nasazení mužů a žen, kteří každý den se strojem létají a udržují jej v provozu."

Letouny CV-22 Osprey amerického letectva létají ve formaci v oblasti odpovědnosti ústředního velení USA (USCENTCOM) 29. ledna 2021. Posláním CV-22 je provádět mise pro infiltraci, exfiltraci a doplňování zásob v oblasti odpovědnosti USCENTCOM. (Foto amerického letectva od štábu seržanta Seana Carnese)
Letouny CV-22 Osprey amerického letectva létají ve formaci v oblasti odpovědnosti ústředního velení USA (USCENTCOM) 29. ledna 2021. Posláním CV-22 je provádět mise pro infiltraci, exfiltraci a doplňování zásob v oblasti odpovědnosti USCENTCOM. (Foto amerického letectva od štábu seržanta Seana Carnese)

Společnost Bell Boeing přímo podporuje operační připravenost konvertoplánů V-22 – flotilám těchto strojů poskytuje komplexní globální servis zahrnující vše od podpory údržby, školení, zástupců přímo v terénu, analýzy dat až po dodávky nových a náhradních dílů. Například velitelství speciálních operací vzdušných sil (Air Force Special Operations Command) nedávno zadalo společnosti Bell Boeing kontrakt na dodávku a instalaci souprav pro úpravu gondol a kabelových svazků konvertoplánu CV-22 pro vzdušné síly. Cílem těchto úprav je zdokonalit design gondol a kabelových svazků, tak aby se vylepšila celková spolehlivost a udržovatelnost stroje, což v konečném důsledku výrazně zkracuje dobu opravy a zlepšuje jeho připravenost.

banner_kryty_mobilu_clanek.jpg

„Každá letová hodina stroje V-22 je výsledkem týmového úsilí,“ uvedl plk. Matthew Kelly, vedoucí programu Společného programového úřadu V-22. „Piloti, mechanici, inženýři, pracovníci programu spolu s našimi průmyslovými partnery společnými silami zajišťují bezpečný a efektivní provoz konvertoplánů V-22,“

Mezi nedávné úspěchy programu se řadí i nejnovější varianta Osprey, CMV-22B, zařazená do výzbroje jednotky logistické multimisijní podpory VRM-30, přezdívané „Titáni“. Ta úspěšně absolvovala první dodávku motoru F-35 na letadlovou loď USS Carl Vinson a výsadky s parašutistickým týmem „The Leap Frogs“ amerického námořnictva zkraje tohoto roku.

Tichý oceán (20. listopadu 2020). Námořníci přidělení k Fleet Logistics Multi-Mission Squadron (VRM 30) směrují letoun CMV-22B Osprey na letovou palubu jaderné letadlové lodi třídy Nimitz USS Carl Vinson (CVN 70). Je to poprvé, co letouny CMV-22B Osprey amerického námořnictva přistály na letadlové lodi Vinson v současné době provádí běžné námořní operace. (Foto amerického námořnictva od specialisty na masovou komunikaci 3. třídy Aarona T. Smitha)
Tichý oceán (20. listopadu 2020). Námořníci přidělení k Fleet Logistics Multi-Mission Squadron (VRM 30) směrují letoun CMV-22B Osprey na letovou palubu jaderné letadlové lodi třídy Nimitz USS Carl Vinson (CVN 70). Je to poprvé, co letouny CMV-22B Osprey amerického námořnictva přistály na letadlové lodi Vinson v současné době provádí běžné námořní operace. (Foto amerického námořnictva od specialisty na masovou komunikaci 3. třídy Aarona T. Smitha)

„Od prvního letu před více než 30 roky až po dosažení nynějšího významného milníku letových hodin se provoz stroje V-22 nese jasně ve znamení úspěchů," řekl Shane Openshaw, viceprezident společnosti Boeing V-22 a zástupce programového ředitele společnosti Bell Boeing V-22. „Zaměřujeme se na  optimalizaci budoucí udržitelné podpory, partnerství se zákazníky a závazky týkající se inovací, pružnosti a pohotovosti nám tedy zajistí, že budeme stavět na schopnosti těchto strojů plnit jakékoli nároky a potřeby, které jednotlivé mise vyžadují."

banner_knizni_edice_640x200_2.jpg

O společnosti Bell

Myslíme nad rámec toho, co děláme. Již více než 85 let měníme zážitek z létání a toho, kam až se můžeme dostat. Byli jsme prvními, kdo prolomil hranici zvuku a kdo získal certifikaci pro komerční vrtulník. Byli jsme na palubě první lunární mise NASA a uvedli jsme na trh pokročilý systém s překlopnými rotory. Dnes definujeme pokročilou leteckou mobilitu a nastavujeme její standardy. Kromě centrály ve Fort Worth v americkém Texasu působíme jako dceřiná společnost Textron Inc. v dalších strategických lokalitách po celém světě. Díky tomu, že více než čtvrtina našich kolegů sloužila v armádě, je naší vášní pomáhat právě armádě plnit její mise. Naše průlomové inovace přinášejí zákazníkům výjimečné zážitky. Efektivně, spolehlivě a v první řadě bezpečně.

O konsorciu Textron Inc.

Textron Inc. je mezinárodní multioborová společnost, která využívá svou globální síť leteckých, vojenských,  průmyslových a finančních podniků, k tomu, aby svým zákazníkům poskytla inovativní řešení a prvotřídní servis. Společnost Textron je známá po celém světě svými silnými značkami – např. Bell, Cessna, Beechcraft, Hawker, Jacobsen, Kautex, Lycoming, E-Z-GO, Arctic Cat, Textron Systems a TRU Simulation + Training. Pro více informací navštivte www.textron.com.

 

Autor: Tisková zpráva Best Communications

bell.jpg

kniha_eozn.jpg

Flying Revue > Články > Vojenské letectví > Stroj V-22 Osprey od Bell Boeing nalétal přes 600 tisíc letových hodin
Loading...

Čtěte v rubrice dále

Stránkování

<1 2 3 45 6 7 8 9 10 >> >
 
 
Loading...

Čtěte v rubrice dále

Stránkování

<1 2 3 45 6 7 8 9 10 >> >
 
 
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

KURZ - VFR lety nad Evropou a dálkové VFR lety:

Speciály:

..
12

Knihy:

..
12345

PRODEJNÍ AKCE MĚSÍCE!

SkyDemon:

Unikátní Videobanka:

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Pojišťovna SV »

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 21.11.1783 se stalo...
21.11.1783
Pánové Pilatre de Rozier a François Laurent, markýz d'Arlandes, vykonali v Paříži první let nepřipoutaným horkovzdušným balónem. Let trval 25 minut.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí:

Beta opět poletí!!! »