16.10.2024
Direct Fly zdokonaluje svůj “after sales support” a otevírá první 2 servisní střediska. Cílem je lepší dostupnost servisu.
V říjnu bylo předáno novému majiteli ALTO NG s pořadovým 216. Více než 200 vyrobených letadel klade nároky na organizaci pravidelného servisu a dostupnost servisních služeb obecně. Protože Direct Fly chce zajistit majitelům letadel ALTO kvalitní služby a současně dostupnost servisu do vzdálenosti cca 1 hodina letu od jejich domovského letiště, rozšiřuje služby v ALTO Partner střediscích také o autorizovaný servis.
První 2 servisní střediska budou v provozu na letišti v Kříženci a v pražských Letňanech. Jedná se o místa s profesionálním zázemím a proškolenými techniky, kteří budou provádět jak servis motorů ROTAX, tak Zonsen (Kříženec). Zákazníci se budou moct objednat na pravidelné prohlídky po 100 hodinách a na ad-hoc servis. Servisní prohlídky po 25 a 250 hodinách budou dál probíhat v centrále Direct Fly v Medlánkách.
Více o střediscích ALTO Partner a najdete na: https://directfly.cz/alto-partner/
Zdroj: tisková zpráva Direct Fly s.r.o.
Kapitola zdarma -
vyzkoušejte »