United Airlines si vybraly Honeywell jako poskytovatele široké škály technologií kokpitu pro nové letouny 737 MAX

20.9.2024

Letecká společnost United Airlines si vybrala Honeywell jako svého dodavatele široké škály avioniky pro nové letouny 737 MAX, které vstoupí do služby v průběhu příští dekády.

united_airlines_si_vybraly_honeywell_pro_dodávky_technologií_kokpitu_737_max_-_ilustrační_foto_-_boeing_737.jpg

Mezi tyto technologie patří jediný 3D meteorologický radar v tomto odvětví, nové 25hodinové záznamníky letových dat a pokročilé systémy pro vyhýbání se provozu.

United Airlines poprvé zvolily podobnou sadu avioniky Honeywell v roce 2018 pro vybavení 161 strojů 737 MAX. Nejnovější dohoda staví na spolehlivosti společnosti Honeywell při poskytování prvotřídních leteckých technologií.

banner_300x100_predplatne_fr_01_12_2023.jpg

„Jsme hrdí na to, že můžeme pokračovat v dlouhodobém vztahu s United Airlines, abychom poskytli pokročilou avioniku pro její rostoucí flotilu strojů 737 MAX,“ řekl Heath Patrick, prezident Americas Aftermarket, Honeywell Aerospace Technologies. „Naše technologie snižují pracovní zátěž pilotů, zlepšují přehled o situaci a podporují spolehlivost pokynů.“

banner_fr_e_shop_do_clanku_01_2024.jpg

United Airlines pro svou flotilu 737 MAX vybraly následující technologie kokpitu od společnosti Honeywell:

  • IntuVue RDR-4000 3D meteorologický radarový systém je první automatický komerční radar, který přesně zobrazuje počasí v dráze letu letadla. Technologie Honeywell IntuVue automaticky skenuje oblohu v 17 úhlech náklonu – což je nejvíce v oboru – a poskytuje 3D pohled na počasí prostřednictvím intuitivního displeje, který piloti mohou rychle a snadno zkontrolovat.
  • Honeywell Connected Recorder – 25 je letový zapisovač určený pro komerční dopravní letadla, který zabezpečuje záznam povinných letových dat a hlasu z kokpitu. Tento zapisovač umožňuje lepší předvídatelnost údržby a provozní přehled prostřednictvím analýzy dat.
  • TPA100B systém výstrahy před provozem a předcházení kolizím a TRA 100 transpondéry identifikují letadlo ostatním letadlům v okolí prostřednictvím palubního systému pro zamezení kolize.
  • IMMR Integrovaný vícerežimový přijímač je špičkou v oboru rádiové navigace a kombinuje satelitní a pozemní navigační systémy do jednoho přijímače. Pomáhá přesně určit polohu letadla pro efektivní přistání, zejména při obtížných a nových přiblíženích na přistávací dráhu.
  • ALA-52B radarový výškoměr pomáhá při přístrojovém přistání na stovkách letišť v USA a filtruje širokopásmové rušení 5G.

Zdroj: tisková zpráva Honeywell

Flying Revue > Články > Letecká doprava > United Airlines si vybraly Honeywell jako poskytovatele široké škály technologií kokpitu pro nové letouny 737 MAX
Loading...

Čtěte v rubrice dále

Stránkování

 
Loading...

Čtěte v rubrice dále

Stránkování

 
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

KURZ - VFR lety nad Evropou a dálkové VFR lety:

Speciály:

..
12

Knihy:

..
12345

PRODEJNÍ AKCE MĚSÍCE!

SkyDemon:

Unikátní Videobanka:

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Pojišťovna SV »

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 21.11.1783 se stalo...
21.11.1783
Pánové Pilatre de Rozier a François Laurent, markýz d'Arlandes, vykonali v Paříži první let nepřipoutaným horkovzdušným balónem. Let trval 25 minut.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí:

Beta opět poletí!!! »