5.9.2020
Inovativní přístup k výuce letecké angličtiny, který je aplikován jak v naší učebnici Anglická VFR komunikace – psáno v pilotní kabině i v interaktivní aplikaci Anglická VFR Komunikace, se ukázal jako atraktivní pro přípravu pilotů nejen v ČR/SR, ale také v dalších zemích. Kromě německé verze výukové aplikace, kterou jsme uvedli na trh na jaře 2020, jsme dokončili i ruskou verzi, kterou začínáme nabízet od tohoto září. Současně s aplikací jsme ve spolupráci s partnerem v Rusku připravili ruskou verzi učebnice Anglická VFR komunikace – psáno v pilotní kabině. Poté, co se tato učebnice stala nejpoužívanější pomůckou pro studium letecké angličtiny u českých a slovenských pilotů, dostanou tedy příležitost ji využít i piloti v rusky mluvících zemích.
Anglická VFR komunikace – psáno v pilotní kabině
Příprava ruské verze jak publikace, tak i aplikace Anglická VFR komunikace představovala nejen překlad výkladových částí těchto studijních pomůcek, ale také nutnost některé postupy používané v evropských zemích nebo USA podrobněji vysvětlit, protože se v některých částech liší od postupů aplikovaných například v Rusku. Kromě toho, že výška se tam udává v metrech, je často definována na tlaku QFE místo QNH a někdy stanovená v milimetrech rtuťového sloupce místo v hektopascalech. Navíc je tam také trochu jiná organizace vzdušného prostoru i a pravidla pro komunikaci s jednotlivými službami řízení letového provozu. I proto bylo potřeba vysvětlující texty do ruštiny nejen přeložit, ale také je doplnit příslušným vysvětlením jednotlivých odchylek.
Anglická VFR komunikace – psáno v pilotní kabině
Učebnice Anglická VFR komunikace – psáno v pilotní kabině půjde do tisku během září 2020 a jakmile bude vytištěná, tak ji na našem webu nabídneme také. Určitě může zajímat také české nebo slovenské letecké školy, které se věnují výuce rusky mluvících pilotů i ruskojazyčné piloty, kteří v ČR nebo SR žijí a létají.
Anglická VFR komunikace – psáno v pilotní kabině
S těmito dvěma novými produkty Flying Revue pokračuje ve své strategii rozšiřovat svoje portfolio služeb a produktů také na mezinárodní trhy a podpořit tak celkově bezpečnost VFR létání, ale také rozšíření mezinárodních kontaktů a VFR zahraničních letů.
Jiří Pruša
Kapitola zdarma -
vyzkoušejte »