Nové modely italského Tecnamu

29.8.2019

P92 Echo MkII.P92 Echo MkII.
P92 Echo MkII.
P2002 Sierra MkII 600 kg.P2002 Sierra MkII 600 kg.
P2002 Sierra MkII 600 kg.
P92 Echo MkII.P92 Echo MkII.
P92 Echo MkII.
P92 Echo MkII.P92 Echo MkII.
P92 Echo MkII.
P92 Echo MkII.P92 Echo MkII.
P92 Echo MkII.
P2002JF MkII IFR.
P2002JF MkII IFR.
P2002JF MkII IFR.
P2002JF MkII IFR.
P2002JF MkII IFR.
P2002JF MkII IFR.

Flying Revue 5/2019               Společnost Tecnam představuje své novinky evropskému trhu zpravidla během aerosalónu AERO ve Friedrichshafenu. Jinak tomu nebylo ani letos, kdy navíc Tecnam oslavil 70 let od vzniku letounu Astore, prvního letounu profesora Luigiho Pascaleho, zakladatele společnosti Tecnam. 

Flying Revue 5/2019

Celý článek si můžete přečíst na stránkách 20-22 ve Flying Revue č. 5/2019.

Časopis vyšel 29. srpna 2019. Pokud se stanete členy Klubu Flying Revue, rádi vám časopis doručíme až domů, navíc za zvýhodněnou cenu.
» (Jak se stát členem Klubu FR)

Italský letecký výrobce z jihoitalské Capui představil letos ve Friedrichshafenu tři novinky, kterými jednak reaguje na aktuální trendy ve světovém a evropském sportovním letectví a jednak rozšiřuje svou nabídku JAR 23/CS23 certifikovaných letounů. 

P2002JF MkII IFR 

Jedná se v zásadě o upgrade osvědčeného typu P2002JF CS-VLA, který již celou řadu let brázdí nebe po celém světě. Tecnam novým typem reaguje na požadavky uživatelů a leteckých škol na moderní a cenově dostupný letoun pro IFR létání. 

Reklama

P92 Echo MkII 

Svou světovou premiéru si ve Friedrichshafenu odbylo i zcela nové „Echo“. Názvem sice navazuje na oblíbený dvoumístný cvičný stroj, ale díky kompozitovému trupu a řadě dalších zásadních novinek se jedná ve skutečnosti o novou konstrukci. Po 27 létech výroby původního modelu P92 Echo tak přichází Tecnam s následovníkem, který se drží prověřené koncepce, ale k celokovovým nosným plochám přidává nový kompozitový trup. 

P2002 Sierra MkII 600 kg 

Poslední z představených novinek je inovovaná verze populární Sierry, cílící rovněž na nově se otevírající evropský trh s ultralehkými letouny se zvýšenou maximální vzletovou hmotností (MTOW) 600 kg. 

Text: Jiří Procházka

Foto:  Tecnam 

 logo_fr_transp.jpgibpjnm-min.jpg

Flying Revue > e-shop > archiv > Archiv > Flying Revue 2019 > Flying Revue 5/2019 > Nové modely italského Tecnamu
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

The SAFE Guide app

Stylové kryty na mobil

Speciály:

..
12

Knihy:

..
12345

KURZ Listopad 2025:

SkyDemon:

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 07.04.1922 se stalo...
07.04.1922
Ve Francii došlo k první vzdušné kolizi dvou dopravních letadel, když se nad silnicí z Thieulloy do St. Antoine srazil de Havilland DH.18 společnosti Daimler Airways s Farmanem F.60 Goliath patřícím Cie des Cgrands Express Aériens. Piloti obou letadel se za špatného počasí a nízké viditelnosti orientovali podle silnic a přehlédli druhý stroj. Při havárii zahynulo všech sedm lidí na palubách obou letadel.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí: