17.12.2018
Flying Revue 1/2019 Na co se můžete těšit v prvním čísle Flying Revue ročníku 2019? Poslechněte si z úst nejpovolanějších. Ke čtení nového čísla tištěné Flying Revue zve šéfredaktor Michal Beran.
První číslo nového ročníku časopisu Flying Revue vychází ještě před koncem letošního roku, a tak je jistě ideálním místem poohlédnout se za největším projektem, který probíhal po velkou část roku 2018. Byl jím projekt 100 let-100 letišť, v jehož průběhu jsme navštěvovali česká a slovenská letiště.
Souhrnný rozsáhlý článek, ve kterém se Jiří Pruša zamýšlí také nad aktuálním stavem leteckého života na českých a slovenských letištích, nad jeho pozitivy i negativy, najdete v aktuálním čísle Flying Revue na stranách 24 až 31.
Dalším výrazným tématem uplynulého roku v českých zemích se stala skutečnost, že vešlo v platnost nařízení Evropské unie, které státům, jež o to požádají a provedou OPT OUT, umožňuje vytvořit a spravovat národní kategorii letadel se vzletovou hmotností 600 kg. Miroslav Kábrt přibližuje ve svém článku čtenářům situaci z pohledu LAA a především tvorbu nového technického předpisu.
Kromě již zmiňovaných článků představujeme v aktuálním čísle slovenský hornoplošník TomarkAero Skyper GT9, v okénku do historie zavzpomínáme na britského pilota Alexe Henshawa a letoun Percival Mew Gull, se kterým v roce 1939 ustanovil mnoho desetiletí trvající rekord na trase z Londýna do Kapského města.
S Vladimírem Handlíkem zavzpomínáme na jeho splněný sen, let s replikou Caudronu G.3 z Mladé Boleslavi do francouzského La Ferté-Alais a zavzpomínáme na krásné horké léto s manželi Bezděkovými a jejich Beechcraftem C-45 Expeditor.
To vše a mnoho dalšího Vás čeká v novém čísle Flying Revue.
Váš Michal Beran, šéfredaktor
Kapitola zdarma -
vyzkoušejte »