4.2.2016
Hodnota značky Emirates vzrostla podle únorové zprávy Brand Finance Global 500 na 7,7 miliard amerických dolarů a aerolinky tak opakovaně vystoupaly na vrchol žebříčku nejhodnotnějších značek mezi leteckými společnostmi.
Společnost je jedničkou mezi značkami leteckých společností celosvětově a nejhodnotnější značkou na Blízkém východě napříč obory. V celosvětovém měřítku napříč obory je na 171. příčce. Oproti loňskému roku vzrostla hodnota značky Emirates o 17 % na 7,7 miliard amerických dolarů. Od roku 2009, kdy se společnost v Brand Finance Global 500 objevila poprvé, se hodnota brandu více než zdvojnásobila.
Emirates prosluly nadstandardní péčí o své klienty i relativně mladým letadlovým parkem. Za poslední dva roky vyřadily z flotily deset starých letadel a přidaly 24 nových. Průměrný věk všech strojů je 75 měsíců.
Velmi zdatná je společnost v marketingové oblasti. Video, v němž nad Dubají letí Airbus A380 společně s dvěma jetmany, vidělo na YouTube přes 18 milionů lidí. Na natáčení videa se můžete podívat zde. Nedávno pro aerolinky natáčela promo i herečka Jennifer Anistonová. "Pracujeme tvrdě, abychom rozpoznali a předvídali neustále se měnící potřeby cestujících z celého světa," věří si senior viceprezident Emirates pro korporátní komunikaci, marketing a značku Boutros Boutros. Za pravdu mu dává prvenství na sociálních sítích, kde má společnost 11 milionů fanoušků.
Letos Emirates Airlines, které sídlí v Dubaji, načaly čtvrtou dekádu existence a stále expandují. Do Evropy létají od roku 1987. Od 1. května 2016 nasazují Airbus A380, s nímž létají do sedmatřiceti světových měst, také na pravidelnou linku Dubaj-Praha, tento týden zase spustily už pátou linku z Dubaje na Nový Zéland.
Na Airbusu A380 u Emirates létá i
český pilot David Hecl. Těchto letadel má společnost 72,
podobný počet má objednán. Zhruba dvojnásobek mají aerolinky
Boeingů B777 v různých modifikacích. Ve flotile Emirates Airlines
jsou výhradně Airbusy a Boeingy.
Flying Revue
Foto: Emirates
Airlines
Kapitola zdarma -
vyzkoušejte »