Den 3: Fotogalerie

2.9.2014

Z Menorky jsem pokračoval na Mallorku, kde jsem přistál na skvělém sportovním letišti San Bonet přímo u hlavního města Palma de Mallorka. Odsud jsem pak pokračoval přes Ibizu a Formenteru do Melilly - španělské exklávy ležící v severní Africe.

Ráno na letišti v Mahonu. Vpravo terasa zahradní/letištní restaurace. Majitelé mi pomohli najít ubytování a zavolali taxi. Obojí bylo důležité, protože domluva anglicky po telefonu je zcela mimo možnosti místních lidí, kteří angličtinu prakticky neznají.Ráno na letišti v Mahonu. Vpravo terasa zahradní/letištní restaurace. Majitelé mi pomohli najít ubytování a zavolali taxi. Obojí bylo důležité, protože domluva anglicky po telefonu je zcela mimo možnosti místních lidí, kteří angličtinu prakticky neznají.
Ráno na letišti v Mahonu. Vpravo terasa zahradní/letištní restaurace. Majitelé mi pomohli najít ubytování a zavolali taxi. Obojí bylo důležité, protože domluva anglicky po telefonu je zcela mimo možnosti místních lidí, kteří angličtinu prakticky neznají.
Krásný přístav a městečko Mahon, MenorkaKrásný přístav a městečko Mahon, Menorka
Krásný přístav a městečko Mahon, Menorka
Skály severovýchodního pobřeží MallorkySkály severovýchodního pobřeží Mallorky
Skály severovýchodního pobřeží Mallorky
Primární obrazovka při letu kolem severního pobřeží Mallorky. Červené plošky na mapě zobrazují terén, který je výše než letadlo a žluté cokoliv, co je níže jen o 30-300 metrů (tzn. varování).Primární obrazovka při letu kolem severního pobřeží Mallorky. Červené plošky na mapě zobrazují terén, který je výše než letadlo a žluté cokoliv, co je níže jen o 30-300 metrů (tzn. varování).
Primární obrazovka při letu kolem severního pobřeží Mallorky. Červené plošky na mapě zobrazují terén, který je výše než letadlo a žluté cokoliv, co je níže jen o 30-300 metrů (tzn. varování).
Přístavní městečko Solier, severní MallorkaPřístavní městečko Solier, severní Mallorka
Přístavní městečko Solier, severní Mallorka
Tankování na letišti v Son BonetTankování na letišti v Son Bonet
Tankování na letišti v Son Bonet
Palma de Mallorca – tady jsem musel letět vpravo do vnitrozemí, abych se vyhnul zakázanému prostoru nad královskou letní rezidencí.Palma de Mallorca – tady jsem musel letět vpravo do vnitrozemí, abych se vyhnul zakázanému prostoru nad královskou letní rezidencí.
Palma de Mallorca – tady jsem musel letět vpravo do vnitrozemí, abych se vyhnul zakázanému prostoru nad královskou letní rezidencí.
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

The SAFE Guide app

Stylové kryty na mobil

Speciály:

..
12

Knihy:

..
12345

KURZ Listopad 2025:

SkyDemon:

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 07.04.1922 se stalo...
07.04.1922
Ve Francii došlo k první vzdušné kolizi dvou dopravních letadel, když se nad silnicí z Thieulloy do St. Antoine srazil de Havilland DH.18 společnosti Daimler Airways s Farmanem F.60 Goliath patřícím Cie des Cgrands Express Aériens. Piloti obou letadel se za špatného počasí a nízké viditelnosti orientovali podle silnic a přehlédli druhý stroj. Při havárii zahynulo všech sedm lidí na palubách obou letadel.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí: