Bell oznamuje prodej prvního vrtulníku Bell 505 NXi na Slovensko

9.12.2021

Bell Textron Inc., dceřiná firma Textron (NYSE: TXT), oznamuje prodej prvního stroje Bell 505 NXi na Slovensko. Je to již druhý stroj typu Bell 505, který na Slovensko v roce 2021 poputuje.

Zákazník, společnost WELLPHARMA s.r.o., si vrtulník vyzvedne v Pražském servisovém centru Bell. Stroj Bell 505 NXi v business konfiguraci bude vybaven nejnovější avionikou Garmin G1000 NXi a bude sloužit primárně pro soukromé a služební cesty.

407870-web_hero-bell_505_image-59d39f-original-1637238816.jpg

Reklama

„Od získání certifikace EASA na konci roku 2020 nás těší, že společnost Bell může zahrnout integrovanou sadu avioniky do standardního vybavení každého nového stroje Bell 505, případně jí vybavit i stroje stávající,“ vysvětluje Duncan Van De Velde, ředitel společnosti Bell pro Evropu a Rusko. „Letová paluba Garmin G1000H NXi nabízí pilotům tohoto špičkového lehkého vrtulníku lepší situační povědomí, rychlejší zpracování informací i modernizované displeje, které snižují jejich pracovní zátěž a zajišťí jim příjemnější pocit z letu.“

Bell do Evropy dodal již přes 60 vrtulníků Bell 505 zákazníkům z Černé hory, Itálie, Švýcarska a dalších zemí. Společnost nadále rozšiřuje své regionální zastoupení a dokončuje prodeje na rozvíjející se trhy s rotorovými letouny, jako je Slovensko. Kromě široké zákaznické základny nabízí pražské centrum společnosti Bell regionálním provozovatelům dostupné možnosti údržby, oprav a generálních oprav, které zajišťují připravenost vrtulníkové flotily k plnění jejích úkolů.

banner_knihy_vanoce_2021_640x200_2_883.jpg

Bell 505 NXi je vybaven pokročilou avionikou Garmin a dvoukanálovým digitálním plně automatickým systémem ovládání motoru (FADEC), což z něj na trhu činí vysoce pokročilý jednomotorový stroj. Mezi jeho hlavní přednosti patří: dvoujádrové procesory, které zkracují dobu spouštění na méně než polovinu, podsvícení LED a vylepšené displeje s vyšším rozlišením, snadná výměna LRU pomocí automaticky načteného softwarového rozpoznávání, grafy VFR / IFR dostupné na multifunkčním displeji (MFD), vylepšený navigační ukazatel (HSI) s mapou a volitelný bezdrátový datalink umožňující snadné nahrávání letového plánu prostřednictvím kompatibilního mobilního zařízení.

O společnosti Bell

Myslíme nad rámec toho, co děláme. Již více než 85 let měníme zážitek z létání a toho, kam až se můžeme dostat. Byli jsme prvními, kdo prolomil hranici zvuku a kdo získal certifikaci pro komerční vrtulník. Byli jsme na palubě první lunární mise NASA a uvedli jsme na trh pokročilý systém s překlopnými rotory. Dnes definujeme pokročilou leteckou mobilitu a nastavujeme její standardy. Kromě centrály ve Fort Worth v americkém Texasu působíme jako dceřiná společnost Textron Inc. v dalších strategických lokalitách po celém světě. Díky tomu, že více než čtvrtina našich kolegů sloužila v armádě, je naší vášní pomáhat právě armádě plnit její mise. Naše průlomové inovace přinášejí zákazníkům výjimečné zážitky. Efektivně, spolehlivě a v první řadě bezpečně.

banner_300x100_predplatne_fr_2020.jpg

O společnosti Textron

Textron Inc. je multioborová společnost, která využívá svou globální síť leteckých, obranných, průmyslových a finančních podniků k tomu, aby zákazníkům poskytovala inovativní řešení a služby. Textron je známý po celém světě díky svým silným značkám, jako jsou Bell, Cessna, Beechcraft, Hawker, Jacobsen, Kautex, Lycoming, E-Z-GO, Arctic Cat, Textron Systems a TRU Simulation + Training. Další informace naleznete na adrese: www.textron.com.

Některá prohlášení v této tiskové zprávě jsou plánovaná prohlášení, které mohou obsahovat výnosy a tržby nebo popisovat strategie, cíle, výhledy apod. Toto prohlášení se vztahuje pouze k datu, kdy bylo vydáno, a naší povinností není jej v budoucnosti aktualizovat či revidovat. Tato tvrzení podléhají známým a neznámým rizikům, nejistotám a dalším faktorům, které mohou způsobit, že se naše skutečné výsledky budou významně lišit od těch, které jsou v těchto výhledových prohlášeních uvedeny, včetně mimo jiné efektivnosti investic do výzkumu a vývoje nových produktů, případně neočekávaných výdajů nebo zpoždění v souvislosti se uváděním významných nových produktů nebo programů. Dále mezi tyto okolnosti patří změna priorit nebo snížení výdajů na obranu vlády USA, včetně těch, které se týkají vojenských operací v zahraničí; změny celosvětových ekonomických nebo politických podmínek, které ovlivňují poptávku po našich produktech, úrokové sazby nebo směnné kurzy; naše schopnost fungovat podle očekávání a kontrolovat náklady na základě smluv s vládou USA; kompetence vlády USA jednostranně upravovat nebo ukončovat své smlouvy s námi podle potřeb vlády USA nebo pro naše neplnění, měnit platné zásady zadávání veřejných zakázek a účetnictví nebo za určitých okolností zadržovat platby nebo nás pozastavit nebo vyloučit jako dodavatele způsobilého k získání budoucích zakázek; změny v prioritách financování zahraničního vojenského sektoru nebo rozpočtová omezení a rozhodnutí anebo změny vládních nařízení nebo politik týkajících se vývozu a dovozu vojenských a komerčních produktů; a problémy s výkonem u klíčových dodavatelů, subdodavatelů nebo obchodních partnerů.

Autor: Tisková zpráva Best Communications

banner_fr_300x300_videobanka_cz_fin.jpg

Flying Revue > Články > Všeobecné letectví > Bell oznamuje prodej prvního vrtulníku Bell 505 NXi na Slovensko
.

         Máme pro vás »

Nové číslo právě vyšlo!

The SAFE Guide app

Stylové kryty na mobil

Speciály:

..
12

Knihy:

..
12345

KURZ Listopad 2025:

SkyDemon:

Předplatné + Předplatné jako dárek:

..
1234

Aplikace VFR Comm.:


Kapitola zdarma - vyzkoušejte »

Pojišťovna SV:

Práce v letectví:

Kalendárium:

Dne 07.04.1922 se stalo...
07.04.1922
Ve Francii došlo k první vzdušné kolizi dvou dopravních letadel, když se nad silnicí z Thieulloy do St. Antoine srazil de Havilland DH.18 společnosti Daimler Airways s Farmanem F.60 Goliath patřícím Cie des Cgrands Express Aériens. Piloti obou letadel se za špatného počasí a nízké viditelnosti orientovali podle silnic a přehlédli druhý stroj. Při havárii zahynulo všech sedm lidí na palubách obou letadel.
zavřít

Živě z dráhy 06/24:

Partneři:

..
123456

BETA opět poletí: